Kerstboom
De boom…winkelwagentje mooi mee naar huis genomen. Mijn hemel wat willen mensen toch veel eten met kerst. Als we door de supermarkt in kelowna liepen kon je over 2 rijen diep de kaas zien liggen. En dat was de moeite waard om op te wachten!! De mevrouw die we aanspreken kijkt rustig op. Ze begint te praten dat back in the day als ze veel salami wilde hebben ze voor dit merk ging. Ruim een kilo vlees. We weten het goed gemaakt, wij kopen het en verkopen 1 van de drie worsten bij de uitgang aan u? Ze moest lachen… Anyway is hier en daar wat wit. Koud en winderig
Eén video zegt meer dan duizend beelden
Misschien leuk!?