Lalipamamamo
Heb je genoeg foto’s? vraagt willem. Mwah, dat denk ik wel, honderden foto’s!
4 dagen in Banff met Marinke, Martine, Latifa, Linda en Pam. Prachtig weer, waanzinnige kleuren, gezellige vrouwen, goed eten, super wandelingen.
Daarna naar Nelson, huis was leeg zonder Willy maar vol met 5 vrouwen. Een nacht naar Kokanee cabin, een ware team prestatie, we hebben het allemaal gehaald met zakken op onze rug waarvan we achterover vielen!
Volgende keer met Willem als reisleider nog een tocht maken?!
Misschien leuk!?