"Een groot glas bier, alsjeblieft!"
Monique loopt naar binnen om Birgit gedag te zeggen. Het is vandaag strak blauw weer en we zitten buiten op een nog bevroren bank. Een blonde man komt op ons af en vraagt: "Ben je onderdeel van het SRC-team?" Ik antwoord gevat: "Wil je een handtekening hebben?"
Hij had het niet gehoord of had een andere missie. "Wat cool dat je deel uitmaakt van het disabled ski team," zegt hij. Ik zeg sorry en ga naast hem staan en vraag hem do i look disabled? Hij moet erg lachen. "Ik zal eerlijk zijn, ik heb de jas gekregen van een vriend." "Hoe heet die vriend?" vraagt hij. "Sander!" antwoord ik. "Ken ik hem niet? Is hij ook een top skiër?" vraagt de man.
We hebben erg gelachen en de optie van een lease op de jas overwogen, zodat hij hem op maandag kan dragen. 15% leek ons een goede vergoeding voor Sander.
Misschien leuk!?