Velgen
Boris heeft inmiddels zijn bachelor afgerond en wacht nu op september om aan zijn master te beginnen. In de tussentijd heeft hij al een tijdje een baan. En ja, je leest het goed: Boris is de "baas" van 500 mensen... nou ja, dat zeggen tenminste sommige ouders over hun kinderen, haha. Manager van 'wtf, Boris'? Ik heb gehoord dat je soms wel tot 10 moet tellen als je hem over zijn werk hoort praten.
Eén video zegt meer dan duizend beelden
Misschien leuk!?